SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA

SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........
SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........
SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........

semerah hati..

semerah hati..
merah hati

Tuesday, March 9, 2010

keje???

adoi.... pening la kepala ni di buatnye... perut Lapar... tapi kene siapkan kerja dulu baru boleh makan.... beehun goreng dah ade depan mata pun tak boleh nak jamah selagi kerja aku belum siap.. itulah prinsip hidup aku.. siapkan kerja dulu barula boleh makan.... erm..... kenapa semua kerja aku kene buat seorang diri??? sedangkan aku ada rakan sepasukan?? entahla... nak kata aku ni tak pandai bahagi tugas.. tidak la pulak... tugas aku dah beri.. tapi dia yang tak buat... kerja mesti cepat siap.... erm.... pening la.... tak pe, aku akan usahakan untuk menyiapkannya....

CHAYOK!

No comments:

Post a Comment