SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA

SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........
SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........
SEMERAH CINTA ANIS YUSNIMA........

semerah hati..

semerah hati..
merah hati

Monday, March 15, 2010

kisah fiona....

aku sangat sedih hari ini.. fiona(kucingku) telah dilanggar sebuah kereta semalam. aku tidak tahu sape yang langgar fiona. pagi tadi aku lihat fiona dah tak boleh jalan. aku sedih sangat. fiona masih kecil lagi.. kedua2 kaki belakang fiona dah patah. dia hanya mengengsot. sedihnya aku Sedangkan manusia yang patah satu kaki pun payah nak berjalan. apatah lagi seekor anak kucing yang patah kedua2 kaki belakang nya.. Ya Allah… aku tak sanggup nak lihat penderitaan Fiona ini… kalau maut yang terbaik untuk nya… ko cabut la nyawanya.. kalau kehidupan inilah yang terbaik untuknya.. Kau berilah perlindungan kepadanya…. Amin……

No comments:

Post a Comment